پنجم؛ مهارت ارائه بازخورد از نگاه مهدیه تمسکی

در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

پنجم؛ مهارت ارائه بازخورد از نگاه مهدیه تمسکی

خلاصه: توی این قسمت پادکست، با مهدیه تمسکی حرف زدم راجع به مهارت ارائه بازخورد. مهدیه یه تجربه باحال از پادرو داره که تجربه شو با ما به اشتراک گذاشته.

در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

توی این قسمت پادکست، با مهدیه تمسکی حرف زدم راجع به مهارت ارائه بازخورد. مهدیه یه تجربه باحال از پادرو داره که تجربه شو با ما به اشتراک گذاشته.
مهدیه تمسکی

فهرست

پیش نوشت:‌ این قسمت شامل دو اپیزود حدودا یک ساعته است. پیشنهاد می‌کنم هردو اپیزود رو گوش بدین. 

خلاصه 

 محمدعلی خادم الفقرا، دوست من، یه اخلاق خیلی باحالی داره! ناراحت میشه از اینکه روابط دوستی بین دوست‌هاش در نبود خودش، خیلی خیلی صمیمی‌تر از چیزی که انتظار داره بشه.

حقیقتش من تا بحال با کلی از دوست‌هاش دوست شدم و هزارتا کار جذاب هم با هم انجام دادیم.

مهدیه تمسکی هم یکی از همون دوست‌های خادمه که گرچه خودش واسطه دوستیمون بوده اما دوستی ما، راه متفاوتی رو طی کرده و حالا رسیده به جایی که من به دوستی با مهدیه افتخار می‌کنم.

با مهدیه تمسکی از زمان رویدان آشنا هستم. آدم بسیار متواضعی که هرچیزی رو که بلده، صمیمانه در اختیارتون قرار می‌ده و البته یه انسان کاملا خودساخته و منطقیه که کار کردن باهاش هم بسیار لذت بخشه.

با مهدیه راجع به اینکه چطور فیدبک بدیم حرف زدم. توی شلوغی‌های کاری‌ای که داشت، یه تایمی ازش گرفتم و با هم از اینکه چطور باید بازخورد داد حرف زدیم. شاید هفت هشت ساعتی شد حرفهامون و از این زمان طولانی، این دو ساعتش رو ضبط کردیم و حالا، آماده شده برای شنیدن.

پس بشنوید و امیدوارم لذت ببرید.

راستی اون وسط‌ها یه کم صدای نون خشکی و هندونه‌ای میاد که به لطف خودتون ببخشید.

مهدیه یه کتاب رو توی پادکست معرفی می کنه که از این لینک می‌تونید بخریدش:

صراحت تمام عیار

آریانا قلم

https://aryanaghalam.com/book/radical-candor/

مهدیه رو توی این شبکه‌های اجتماعی می تونید پیدا کنید:

لینکدین: 

https://www.linkedin.com/in/mahdie-tamassoki

توییتر : mahdie_tmsk@

راستی اگر بخواهید راجع به مهدیه بیشتر بدونید، این متن رو بخونید: 

مهدیه تمسکی مدیر لاین پادروپین پادروست. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق است و با پروژه کارشناسی ارشد خود در حوزه IOT با موضوع تولید دیوایس‌های مخصوص سالمندان و تاسیس شرکتی در همین حوزه به همراه یکی از اساتید خود وارد اکوسیستم کارآفرینی شد. پس از آن تجربه راه‌اندازی و جذب سرمایه برای استارت آپ رویدان را در کارنامه خود دارد، استارتاپی که به عنوان یک پلت‌فرم به ارائه سرویس‌ها و خدمات حوزه ایونت می‌پرداخت. همچنین مهدیه تجربه راه‌اندازی و مدیریت یک استارتاپ استدیو را به همراه یکی از شرکت‌های فعال در حوزه IT دارد که در خلال آن چند استارتاپ نوپا نیز شکل گرفت و روانه بازار شد. مهدیه تجربه خوبی در توسعه و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا، استراتژی کسب و کار، مدیریت پروژه، طراحی عملیاتی، بهبود فرآیندها در یک کسب و کار و ساخت تجربه کاربری مناسب دارد. او طی تجارب خود در این زمینه‌ها با موضوعی به نام بازخورد اصولی آشنا شده و تاثیر آن را بر عملکرد خود، تیم خود و ارتباط با سایر تیم‌ها دیده است و تمایل داشته این نکات را به اشتراک بگذارد.

 

 

تیم تولید پادکست گپ و گفت

حسین حمیدیا

راهبر پادکست

اعظم کرابی

مدیر تولید

زهرا اصفهانی

طراحی بصری و گرافیک

پیش نوشت:‌ این قسمت شامل دو اپیزود حدودا یک ساعته است. پیشنهاد می‌کنم هردو اپیزود رو گوش بدین. 

خلاصه 

 محمدعلی خادم الفقرا، دوست من، یه اخلاق خیلی باحالی داره! ناراحت میشه از اینکه روابط دوستی بین دوست‌هاش در نبود خودش، خیلی خیلی صمیمی‌تر از چیزی که انتظار داره بشه.

حقیقتش من تا بحال با کلی از دوست‌هاش دوست شدم و هزارتا کار جذاب هم با هم انجام دادیم.

مهدیه تمسکی هم یکی از همون دوست‌های خادمه که گرچه خودش واسطه دوستیمون بوده اما دوستی ما، راه متفاوتی رو طی کرده و حالا رسیده به جایی که من به دوستی با مهدیه افتخار می‌کنم.

با مهدیه تمسکی از زمان رویدان آشنا هستم. آدم بسیار متواضعی که هرچیزی رو که بلده، صمیمانه در اختیارتون قرار می‌ده و البته یه انسان کاملا خودساخته و منطقیه که کار کردن باهاش هم بسیار لذت بخشه.

با مهدیه راجع به اینکه چطور فیدبک بدیم حرف زدم. توی شلوغی‌های کاری‌ای که داشت، یه تایمی ازش گرفتم و با هم از اینکه چطور باید بازخورد داد حرف زدیم. شاید هفت هشت ساعتی شد حرفهامون و از این زمان طولانی، این دو ساعتش رو ضبط کردیم و حالا، آماده شده برای شنیدن.

پس بشنوید و امیدوارم لذت ببرید.

راستی اون وسط‌ها یه کم صدای نون خشکی و هندونه‌ای میاد که به لطف خودتون ببخشید.

مهدیه یه کتاب رو توی پادکست معرفی می کنه که از این لینک می‌تونید بخریدش:

صراحت تمام عیار

آریانا قلم

https://aryanaghalam.com/book/radical-candor/

مهدیه رو توی این شبکه‌های اجتماعی می تونید پیدا کنید:

لینکدین: 

https://www.linkedin.com/in/mahdie-tamassoki

توییتر : mahdie_tmsk@

راستی اگر بخواهید راجع به مهدیه بیشتر بدونید، این متن رو بخونید: 

مهدیه تمسکی مدیر لاین پادروپین پادروست. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق است و با پروژه کارشناسی ارشد خود در حوزه IOT با موضوع تولید دیوایس‌های مخصوص سالمندان و تاسیس شرکتی در همین حوزه به همراه یکی از اساتید خود وارد اکوسیستم کارآفرینی شد. پس از آن تجربه راه‌اندازی و جذب سرمایه برای استارت آپ رویدان را در کارنامه خود دارد، استارتاپی که به عنوان یک پلت‌فرم به ارائه سرویس‌ها و خدمات حوزه ایونت می‌پرداخت. همچنین مهدیه تجربه راه‌اندازی و مدیریت یک استارتاپ استدیو را به همراه یکی از شرکت‌های فعال در حوزه IT دارد که در خلال آن چند استارتاپ نوپا نیز شکل گرفت و روانه بازار شد. مهدیه تجربه خوبی در توسعه و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا، استراتژی کسب و کار، مدیریت پروژه، طراحی عملیاتی، بهبود فرآیندها در یک کسب و کار و ساخت تجربه کاربری مناسب دارد. او طی تجارب خود در این زمینه‌ها با موضوعی به نام بازخورد اصولی آشنا شده و تاثیر آن را بر عملکرد خود، تیم خود و ارتباط با سایر تیم‌ها دیده است و تمایل داشته این نکات را به اشتراک بگذارد.

 

 

تیم تولید پادکست گپ و گفت

حسین حمیدیا

راهبر پادکست

اعظم کرابی

مدیر تولید

زهرا اصفهانی

طراحی بصری و گرافیک
پادکست گپ و گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازم محتوا دارم!

چند تا پست دیگه!

چطور خوب مخالفت کنیم؟‌

روش درست مخالفت کردن چیزیه که مطمئنم به ما هیچ وقت یاد ندادن. توی این مقاله که از پل گراهام خوندمش، ایشون اومده و راهکار درست مخالفت کردن رو به ما یاد داده. چطوری؟ با نمایش دادن انواع مخالفت کردن و البته انتخاب رو به ما سپرده که دوست داریم کدومو انتخاب کنیم.

چطور یک وبینار برگزار کنیم؟ نکات حین برگزاری وبینار

حقیقتا سخت ترین روز برگزاری یک وبینار،‌ دقیقا روز برگزاریست. به عنوان یک برگزار کننده اگر ده نفر نیرو هم داشته باشید، آخرش استرس این را دارید که اتفاق ناگواری نیفتد و وبینار به خوبی برگزار شود. اما همیشه اتفاقاتی می افتد که خارج از کنترل است. در این محتوا از یک ساعت قبل از برگزاری تا ده دقیقه پس از پایان برگزاری وبینار را توضیح داده ام.